Większość ludzi, nie zdaje sobie sprawy z tego, że to właśnie dieta jest kluczowym czynnikiem podczas pracy nad swoją sylwetką. Nie ma znaczenia, czy chcemy schudnąć czy nabrać masy mięśniowej ponieważ w obydwu tych przypadkach bez odpowiedniej ilości kalorii i składników odżywczych nawet najlepsze treningi nie wiele pomogą.

Dobra dieta pomoże nam:

zbudować masę mięśniową

spalić tkankę tłuszczową

zwiększyć siłę

poprawić kondycję i wydolność

zwiększyć odporność organizmu

polepszyć samopoczucie

zmniejszyć poziom złego cholesterolu

poczuć się znacznie zdrowiej i młodziej

Tak jak wspomniałem wcześniej, większość zasług podczas pracy nad swoim ciałem przypada na dietę. Jednak najczęściej sama dieta to za mało, tylko połączenie diety i odpowiedniego treningu dadzą Ci optymalne efekty. Warto zaznaczyć, że zdrowa dieta wcale nie oznacza niesmacznych potraw, których przygotowanie zajmuje pół dnia. 

Rozpisując indywidualne plany żywieniowe zawsze kieruję się założeniem, że ma być „smacznie, zdrowo i praktycznie”. Nawet najlepsza dieta, której nie jesteśmy w stanie przestrzegać jest bezużyteczna. Każdy plan dietetyczny rozpisywany jest tak, aby nie był on uciążliwy w utrzymaniu 

 Najskuteczniejsza dieta to taka której utrzymanie nie sprawia nam dużych trudności a przygotowane posiłki spożywamy z przyjemnością. Trener personalny Deryło Piotr

dokładne wytłumaczenie, dlaczego konkretne składniki odżywcze znajdują się w diecie i jaka jest ich funkcja

wiele kombinacji / zamienników
 każdego z posiłków

posiłki dopasowane do 
Twojego stylu życia

wyliczoną na podstawie wywiadu dzienną ilość kalorii potrzebną do zrealizowania Twojego celu

kilka uwag oraz wskazanie błędów w
 dotychczasowej diecie

wskazanie technik 
przygotowania posiłków